De Golf Experience

Golftraining op Golfbaan Brunssummerheide

Golf Educatie is een bedrijf dat gepassioneerd is over het helpen van mensen om hun unieke, eigen stem te vinden op de golfbaan. Het is opgericht door Elliot van der Veeke en biedt een breed scala aan creatieve service op en rond de golfbaan. Voor professionals en amateur golfers. Het team bestaat uit makers, denkers, luisteraars, vernieuwers en vooral doeners!

Elliot is werkzaam als hoofddocent voor de PGA Holland opleiding en als coach voor golftalenten in Limburg. Daarnaast is hij clubpro bij Golfclub Brunssummerheide. Dus ook voor golftrainingen op Brunssummerheide ben je bij Elliot aan het juist adres.
Ervaar zelf hoe Elliot jou begeleidt vanuit passie, gevoed door kennis, respect en genegenheid.

Met een training van Golf Educatie B.V. kies je voor kwaliteit en meer dan 20 jaar ervaring. Elliot biedt trainingen, programma’s, clinics…. voor ieders ambitie. Voor starters, mensen met baanpermissie, GVB’ers , handicappers, single handicappers. Voor competitie teams is er zelfs een bijzonder programma. Je kunt op zijn expertise rekenen.

Heb je speciale wensen, neem dan contact op met Elliot via www.golfeducatie.nl en kom samen tot een, speciaal voor jou, op maat gemaakt programma.

Een kleine greep uit de talloze mogelijkheden:

• Individuele training
  • Groepstraining