Interesse in sponsoring?

Hallo mijn naam is Gianni van der Veeke, een ambitieuze en gedreven 18-jarige golfer met een passie voor de sport met als droom golfprofessional te worden en op het hoogste niveau te spelen op de Europese tour. Ik heb mijn opleiding aan het CIOS succesvol afgerond en ik train nu minimaal 40 uur per week op Golfbaan Brunssummerheide. Ik ben vastbesloten om mijn sportieve ambities waar te maken en ik kan daarbij alle steun gebruiken. Daarom ben ik op zoek naar mensen die een financiële bijdrage willen leveren en een Club van 100 willen vormen om mij te ondersteunen in mijn streven naar succes.

Met een jaarlijkse bijdrage van slechts 100 euro per jaar kunt u mij helpen mijn dromen werkelijkheid te maken. Als lid van de Club van 100 speelt u een directe rol in mijn reis naar de top van de Tour. Maar dat is niet alles - als dank voor uw steun, wil ik speciale voordelen bieden aan mijn Club van 100 leden. Door lid te worden van de Club van 100, wordt u een deel van mijn team en sluit u zich bij mij aan op deze spannende reis. Of u nu een langdurige golffan bent, een mede-atleet, of gewoon iemand die een jong persoon wil steunen in zijn droom, uw bijdrage zal een belangrijke impact hebben. Voor Golden Members, die 1000 euro per jaar bijdragen, wil ik een persoonlijke ontmoeting regelen waar we uw doelen en interesses in golf kunnen bespreken. Ik kan tips geven om uw eigen spel te verbeteren, inzichten delen vanuit mijn eigen ervaringen en zelfs een privé golfles aanbieden voor u of een vriend. Wat u ook nodig heeft, ik zal mijn best doen om het te realiseren!

Daarnaast heb ik ook nog een ander voorstel en dat is om birdie sponsor te worden.
Voor mijn Birdie sponsoren heb ik een uniek aanbod. U kunt mij sponsoren per gemaakte birdie en eagle tijdens de officiële toernooien op de golfbaan. Een voorbeeld van zo'n toernooi zou de Global Junior Tour, de Nederlandse Kampioenschappen of de PGA Holland wedstrijden kunnen zijn waar ik aan deelneem. Hoe beter ik presteer, hoe meer ik verdien.
Er zijn drie pakketten mogelijk waaruit u kunt kiezen:
1. Het Bronzen pakket: hierbij betaalt u als sponsor 1 euro per birdie en 2 euro per eagle.
2. Het Zilveren pakket: hierbij betaalt u als sponsor 2 euro per birdie en 4 euro per eagle.
3. Als u echt enthousiast bent, kunt u het Gouden pakket kiezen. Hierbij betaalt u als sponsor 5 euro per birdie en 10 euro per eagle.
Bij elk pakket ontvangt u regelmatige updates en resultaten van mijn toernooien, zodat u kunt zien hoe uw bijdrage zich vertaalt naar mijn prestaties op de golfbaan. Als ik kijk naar mijn prestaties van het afgelopen jaar, maakte ik gemiddeld 1-4 birdies per toernooi van 3 dagen. Gedurende het jaar maakte ik drie eagles tijdens de wedstrijden.

Dus overweeg alstublieft om mij te steunen als lid van de Club van 100 of birdie sponsor en laten we samen op weg gaan naar succes. Dank u voor uw steun en ik kijk er naar uit u op de golfbaan te ontmoeten!

Wilt u zich aanmelden, dan kan dit via:
gianni.vdveeke04@gmail.com
tel: +316 51 84 89 12