Open Dag Jeugd 25 mei

De jeugd heeft met alles de toekomst, dus ook met golf.

Dus beste papa of mama, opa of oma, oom of tante, buurman of buurvrouw, deze oproep is voor jou!
Op zaterdag 25 mei tussen 12 en 14 uur organiseert de jeugdcommissie van GCB i.s.m. Golfpro Elliot v/d Veeke en enkele getalenteerde jeugdleden een spetterende open dag.
Tijdens deze open dag willen wij kinderen tussen de 8 en 18 jaar op een leuke en educatieve manier kennis laten maken met golf.
We gaan putten, chippen, pitchen en zelfs proberen de bal meer dan 100 meter ver te slaan!
Wij zorgen voor iets te drinken, de golfclubs (stokken) en de ballen. Het enige dat jij mee moet brengen is goede zin, enthousiasme en bij zonnig weer wellicht een petje.
Dus je krijgt les van een van de beste golfpro’s van Nederland en dat is helemaal GRATIS.
Wil je meedoen, meld je dan aan via jeco@golfclubbrunssummerheide.nl en we zien je op zaterdag 25 mei.
We verzamelen op de parkeerplaats bij de oefengreen/driving range.

Tino Bellemakers

Bestuurslid Jeugdzaken